پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227027
روحاني در شهرِ بي نفس: برجام يعني تنفس جديد!
تاریخ انتشار : 1395/08/23 17:18:18
نمایش : 1063
رئيس جمهور پس از سفر امروز خود به اهواز در مراسم بهره‌برداري از طرح‌هاي توسعه ميادين نفتي غرب کارون،طي سخناني درباره برجام در اين شهر بي نفس گفت:برجام يعني يک فضاي جديد. يعني تنفس جديد.!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام حسن روحاني رئيس‌جمهوري اسلامي ايران که براي افتتاح چند پروژه عمراني و نفتي به خوزستان سفر کرده، در مراسم بهره‌برداري از طرح‌هاي توسعه ميادين نفتي غرب کارون، با بيان اينکه سرزمين خوزستان سرزمين مقدسي است و سرزمين استادگي‌ها، دلاوري‌ها، شرف و عزت است، گفت: به روان پاک همه شهيدان و جانبازان اين خطه درود مي‌فرستيم و همه آنان افتخار ما هستند.

وي افزود: يکي از بخش‌هايي که پس از برجام زحمات زيادي را بر دوش گرفتند کارکنان وزارت نفت بودند. برجام يعني يک فضاي جديد. يعني تنفس جديد. برجام يعني دريچه‌ها باز شده و هواي آزاد آمده و مردم از اين فضا استفاده و بهره‌برداري مي‌کنند.  در باز شده تا ما کار کنيم و فعاليت کنيم. خب هواي تازه آمده هواي تازه براي سلامتي و تحرک ماست. يکي بخش‌هايي که از اين فضا بايد اسنتفاده مي‌کرد وزارت نفت بود و به حق همانطور که خود برجام اعجاب جهانيان را برانگيخت اولين اعجاب برجام هم صنعت نفت بود. خيلي‌ها مي‌گفتند سال‌ها طول مي‌کشد صادرات نفت به دو ميليون بشکه برسد و به اين زودي‌ها با اين رقم نمي‌شود رسيد.

رئيس‌جمهور با بيان اينکه نفت از برجام حداکثر استفاده را کرد، اظهار داشت: ما بايد از اين فضاي مناسب به خوبي استفاده کنيم. غرب کارون يکي از ميدان‌هاي فعاليت ما بعد از دوران جنگ تحميلي است. براي استفاده از اين منابع و ميدان‌ها بخوبي وراد ميدان عمل شديم. قبل ازاين دولت بخشي از طرح‌ها پياده و بهره‌برداري شد، امروز الحمدالله بعد از سعه سال از رقم بالاي 250 هزار بشکه‌اي حرف مي‌زنيم.اين منطقه بايد به بيش از يک ميليون برسد و براي اين کار به سرمايه و تکنولوژي نياز داريم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html